Zdobywamy sympatię klientów przez dodatkowe upominki zapakowane w opakowania z nadrukiem
Czy chcesz się dowiedzieć, że w prezencie początkowego bonów lub akcesoriów (na przykład opaski, pokrowce na sprzęt, stoperki albo kalendarze) może działać jako dodatkowe podarunki upominkowane np. podczas narady? Dzięki temu po prostu współpracownicy branży B2B czy w instytucjach państwowych mogli korzystać z pomocy swoich klientów zbawienie tygodnia lub „dni niesprawności”.
Przykłady produktów upominkowych
Upominki dla klientów, aby uzyskać sposób na ich sympatii. wręczono podczas spotkań branżowych, konferencji lub innych branżowych. Dobrym pomysłem jest także wręczanie upominków klientom, którzy dokonali dużych zakupów lub są nam szczególnie mile widziani. Sprawdźmy, jakie przykładowe produkty upominkowe możemy zaoferować naszym klientom.
- Latarka: Latarka LED to świetny upominek reklamowy, który można podarować zarówno klientom, jak i klientom. Ich użyteczność oznacza, że zostaną dobrze przyjęte i mile zapamiętane.
- Power bank: Power bank to niezbędny przedmiot dla każdego, kto polega na swoim telefonie komórkowym w pracy lub dla przyjemności. Podarowanie swoim klientom power banku gwarantuje, że pomyślą o Tobie, gdy ich bateria będzie się wyczerpywać.
- Notatnik: Notatnik to klasyczny upominek reklamowy, który zawsze jest doceniany. Przydają się do robienia notatek podczas spotkań
Jak oczekujesz, by otrzymać świąteczny upominek dla klienta?
Bycie obdarowanym prezentem w okresie świątecznym dla klienta miły gest, który może przenieść się na sympatię wobec Twojej firmy. Pamiętaj jednak, że taki prezent musi być przemyślany i dopasowany do odbiorcy – wysyłając go losowo do wszystkich klientów możesz tylko narazić się na oddział. Jak zatem o to, by Twój upominek świąteczny trafił w gusta odbiorcy?
- Zrób listę klientów, którzy mają potencjał stać się lojalnymi i wiernymi fanami Twojej marki. W tym gronie powinni znaleźć się ci, z tym, że pamiętają o relacjach
Dla ilu gości oferuje świąteczne upominki?
Świąteczne prezenty to jeden ze sposobów na sympatii klientów. Jeśli Twoja firma oferuje coś wyjątkowego, możesz świadczyć usługi dla większej liczby gości. Dlatego warto zwrócić uwagę na te aspekty świątecznych upominków.
Ile dofinansowania od naszych klientów możemy o
Twoim celem jest zyskanie sympatii klientów, a także ich dodatkowa dofinansowania. W tym celu oferujemy im upominki, które mogą być przeznaczone na różne cele. Może być na przykład prezenty dla dzieci lub wnuków, a także drobiazgi, które zapewniają życie codzienne. Dzięki temu możemy liczyć na ich wsparcie i lepsze stosunki ze współpracownikami.